Metodika ke Katalogu podpůrných opatření - k dílčí části pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního z tempo & emoce
Lenka Felcmanová , kolektiv autorů
Metodika k této dílčí části katalogu PO je praktickým vodítkem pro identifikaci potřeb žáků s nezdravotními překážkami v učení a pro výběr vhodných podpůrných opatření z Katalogu PO. Popisuje zásadní témata pedagogické diagnostiky a podpory žáků, jejichž speciální vzdělávací potřeby pramení v sociálním znevýhodnění. Jsou zde zahrnuta následující témata: sociálněprávní ochrana dětí, dynamická diagnostika, zjišťování učebních stylů žáka, diagnostika dílčích funkcí podmiňujících úspěšné osvojování čtení, psaní a počítání, diagnostika chování žáka, možnosti zjišťování klimatu školní třídy atd. Velkou část informací zde uvedených lze přitom také využít při podpoře všech žáků ve třídě. Klíčovou částí metodiky je posuzovací schéma, v němž jsou popsány různé projevy žáků.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.