Mezinárodní marketingový management tempo & emoce
Claudia Fantapié Altobelli
https://www.databazeknih.cz/img/books/19_/195287/bmid_mezinarodni-marketingovy-management-195287.jpg
0
0
0
Myslete globálně! Fundované kompendium poznatků a principů marketing managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů. Shrnuje aspekty marketingového plánování, controllingu a organizace včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena jak pro studenty a teoretiky marketingu, tak pro praktiky 'v terénu'. V zahraničí opakované vydání, opatřené 180 tabulkami a grafy, vychází v ČR poprvé.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.