Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing tempo & emoce
František Janatka
Nehodnoceno
Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů ""Mezinárodní marketing"" a ""Mezinárodní obchod"", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům, které v posledních letech problematiku ovlivňují, a řadě novinek potřebných pro teoretickou přípravu a praxi jak mezinárodního, tak vnitrounijního a vnitřního obchodu ČR.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2017 | Podnikání v globalizovaném světě |
2011 | Rizika v komerční praxi |
2009 | Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing |
2004 | Obchod v rámci Evropské unie a obchodní operace mimo členské země EU |