Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing tempo & emoce

Nehodnoceno
Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/180231/mezinarodni-obchod-a-mezinarodni-marketing-180231.jpg 0 0 0

Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů ""Mezinárodní marketing"" a ""Mezinárodní obchod"", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům, které v posledních letech problematiku ovlivňují, a řadě novinek potřebných pro teoretickou přípravu a praxi jak mezinárodního, tak vnitrounijního a vnitřního obchodu ČR.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

2017  0%Podnikání v globalizovaném světě
2011  0%Rizika v komerční praxi
2009  0%Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing
2004  0%Obchod v rámci Evropské unie a obchodní operace mimo členské země EU