Moderní marketing tempo & emoce

Moderní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/201367/moderni-marketing-yRX-201367.jpg 3 1 1

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Marketing communications


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Štítky knihy

podnikání marketing

Autorovy knížky

2000  60%Moderní marketing