Moderní personalistika ve službách tempo & emoce
Jan Žufan
Kniha Moderní personalistika ve službách se zabývá problematikou personálního řízení v segmentu služeb na úrovni liniového a středního managementu. Nabízí informace potřebné pro pochopení významu a souvislostí personálního řízení pro vedoucí zaměstnance nejmenších pracovních kolektivů, ale také pro jednotlivé zaměstnance. Čtenář se seznámí s postavením personalistiky ve vztahu ke strategii firmy a její personální politiky. Pozná základní personální procesy (formování personálu organizace, odměňování a benefity, rozvoj lidských zdrojů, personální administrativu, řízení fondu pracovní doby), a to jak z pohledu jejich řízení, tak i z pohledu výkonu jednotlivých činností. V závěrečné části se autor zabývá některými širšími souvislostmi, jako jsou specifika personálního řízení v malých a rodinných podnicích či nadnárodních společnostech. Kniha poskytuje řadu příkladů a praktických poznámek umožňujících pochopení souvislostí teorie personálního managementu v praxi. ... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2012 | Moderní personalistika ve službách |
2012 | Informační systémy v moderním personálním řízení |
2017 | Personalistika ve službách |
2013 | Kapitoly z personálního a interkulturního managementu |