Muž z reklamy tempo & emoce
M. R. Heinze
Michelle, zamestnaná v reklamnej agentúre, musí nájsť vhodného muža pre reklamnú kampaň na nový pánsky parfum známej firmy. Tak sa zoznámi s Alainom. Medzi Alainom, ktorý v brandži len začína, a kritickou Mechelle je od začiatku veľké napätie. Večná pieseň lásky 22/95.
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1993 | Toužím po tobě |
1993 | Rty prozradí vše |
1995 | Muž z reklamy |
1993 | Chci víc než polibky |
1993 | Madeleine a její muži |