Počítačové hry: Historie a současnost tempo & emoce
František Fuka
Když v roce 1982 uváděl Sir Clive Sinclair na trh svůj v pořadí už třetí mikropočítač, inzeroval ho jako "ideální pomůcku pro výuku programování". Netušil, že se ZX Spectrum stane jedním z největších "herních" počítačů. A jak by také mohl... Žádné sprajty, téměř neexistující zvuk, zdánlivě nelogické uspořádání obrazové paměti, nestandardní ovladače... prostě hračka, vhodná skutečně jen k výuce. Ale došlo k něčemu podivnému: v současné době existuje pro Spectrum přes 10000 komerčních her a nic nenasvědčuje tomu, že by se jejich příval v dohledné době zastavil. Zkusme nyní nahlédnout do bohaté historie her pro Spectrum a něco si povědět o jejich autorech.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
počítače software počítačové hry 8bitové počítače ZX Spectrum
Autorovy další knížky
1991 | Počítačové hry: Historie a současnost |
1987 | Počítačové hry I a II |
1993 | Hry pro PC |