Problémové rozhovory v zaměstnání tempo & emoce
Thomas Wieke
Rozhovory vedeme při nejrůznějších příležitostech: soukromě, pracovně, s osobami důvěrně známými stejně jako zcela cizími. Každý z nás už zažil podobné situace: Máme-li před sebou nepříjemný rozhovor nebo máme vyřídit důležitý telefonát, jsme před určeným datem plni obav a starostí. Naučíme vás, jak překonat komunikační problémy a pomocí dobré organizace a vedení rozhovoru zvládnout i problémové pracovní situace a to osobně i po telefonu. Budete umět správně a kompetentně komunikovat se svými kolegy, šéfy i zaměstnanci. A díky správné komunikaci dosáhnete při rozhovorech častěji svých cílů.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2005 | Rétorika v praxi |
2006 | Problémové rozhovory v zaměstnání |
2006 | Vyjednávejte chytře |
2006 | Porady a jednání |
2006 | Prezentace - Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě |