Propagace aranžování potravin tempo & emoce
kolektiv autorů
nehodnoceno
Kapitoly: Obchod ovládá svět, Z historie reklamy, Problematika reklamy, Není reklama jako reklama, Tiskové reklamní prostředky, Výstavy - výstavky, Reklamní akce, Co víme o barvách, Písmo, Cenovky, Než začneme dělat výklad, Dále o výkladech a osvětlení, Co je kompozice ve výloze, Poutač, Aranžujeme potraviny, Co nám pomáhá, Tapetujeme - natíráme, Slavnostní výkladní skříne, Soutěžní výkladní skříně, Doplňování zboží, Bezpečnost práce při aranžovaní, Osobnost prodavače, Co je co.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.