Propagace v samoobsluze tempo & emoce
Jaromír Balák
nehodnoceno
Kapitoly: Architektura, vnější a vnitřní úprava prodejny-Návrh na prostředí, Přiblížení prodejny spotřebiteli a průhled, vnější vzhled prodejny a označení, Vnitřek prodejny a funkční dekorace, Osvětlení prodejny, Zařízení slouží propagaci, Srovnání našeho typu stavby prodejny a zahraničních. Propagace prodeje se samoobsluhou a reklama v prodejně-Samoobsluha - přední nositel socialistické reklamy, Tři stupně-tři skupiny reklamy, Propagace a reklama, Obsah propagace, Orientace v prodejně, Obal - základní podmínka prodeje a výběru, Propagační účinnost obalu, Aranžování. První vydání.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.