Ráda bych Vám pomohla, ale... tempo & emoce
Libor Musil
Služby sociální práce jsou pojímány z hlediska kultury poskytování služeb sociální práce a kultury přístupu ke klientům. Zvyklosti, kterými se řídí práce s klienty včetně dilemat přístupu ke klientům, jsou pojednány v první části knihy. Druhá část se zabývá všedními dilematy. Autor prostřednictvím příkladů z praxe rozebírá jednotlivá dilemata, ukazuje jejich řešení. Poslední část monografie se týká operačních strategií, organizací služeb sociální práce a záměry, které se tyto organizace snaží naplnit. Kniha umožňuje nahlédnout do spletitosti organizací služeb sociální práce, pomůže nám pochopit mnohdy zdánlivě nelogické počínání úředníků i poradců.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2004 | Ráda bych Vám pomohla, ale... |
2008 | Etické kontexty sociální práce s rodinou |
2021 | Krajinou Vyškovska chůzí poutníka |
2023 | Podpora příležitostí lidí s mentálním handicapem |
1996 | Vývoj sociálního státu v Evropě: Čítanka z historie moderní evropské sociální politiky |