Reklamní a produktová fotografie tempo & emoce
Jan Jindra
nehodnoceno
Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, které nejčastěji využívá. Sledujte celé workflow od návrhu layoutu, přes schvalování s klientem až po fotografování ve studiu nebo venkovních lokacích.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1993 | Záhada hlavolamu (fotokomiks) |
2009 | Na cestách s Franzem Kafkou |
2016 | Heavy Metal Milovice |
2016 | Osmdesátky |
2024 | S Kafkou na cestách |