Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol tempo & emoce
Jan Chromý
https://www.databazeknih.cz/img/books/54_/544040/mid_role-technickych-vyukovych-prostredku-v-elektronickem-m.png
0
0
0
Popis knihy zde zatím bohužel není...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
internet internetový marketing vysoké školy, univerzity marketingová komunikace didaktická technikaAutorovy další knížky
2012 | Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol |
2011 | Materiální didaktické prostředky v informační společnosti |
2010 | Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu |
2013 | Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek |
2008 | Informační a komunikační technologie pro hotelnictví a cestovní ruch |