Sami v moři konkurence tempo & emoce
Leoš Bárta
Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: - správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, - marketingu, - podnikání, - myšlení člověka, který nechce prohrávat, - myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, - filosofii podnikání, - podstatě marketingového managementu, - zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. Navíc bez jediného odborného termínu.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.