Sestavte dobrý marketingový plán tempo & emoce
John Westwood
Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza – marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2020 , LingeaOriginální název:
How to write a marketing plan
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1994 | Železnice - obrazové dějiny |
1998 | Jak sestavit marketingový plán |
2020 | Sestavte dobrý marketingový plán |