Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty tempo & emoce
Deborah M. Plummer
Tato praktická příručka plná her je zaměřena na rozvoj sebeúcty dětí předškolního a mladšího školního věku. Hry pomáhají rozvíjet jejich sebepoznání, sebedůvěru, sebevyjádření, sebepřijetí, sebejistotu aj. Čtenář zde nalezne hry vyžadující fyzickou činnost i nečinnost, verbální i nonverbální vyjádření. Kniha je proto vhodná i jako zásobník her pro děti s tělesným postižením a s poruchou v komunikaci. U každé hry jsou pomocí ikon zobrazeny základní údaje o její délce, velikosti skupiny, věku dětí, zaměření (poslech, spolupráce, rozhodování, empatie, kreativita). Následuje popis hry, její varianty, a otázky vhodné pro reflexi.... celý text
Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2013 , PortálOriginální název:
Self-esteem games for children
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2013 | Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres |
2010 | Budování sebeúcty |
2018 | Hry pro rozvoj všímavosti u dětí |
2019 | Hry pro zvládání hněvu |
2021 | Hry pro rozvíjení sociálních dovedností u dětí 5 - 12 let |