Staré reklamní cedule tempo & emoce
Kamil Mittner , Daniel Trávníček , Lucie Vlčková , Petr Štembera , Bohuslav Rejzl
Sběratelé Dan Trávníček a Kamil Mittner spojili v této publikaci nejen nejvýznamnější cedule ze svých sbírek, ale i své dlouholeté znalosti a sběratelskou vášeň. Na více než 562 stranách představují 715 plechových a smaltovaných cedulí firem známých z českého a československého obchodního trhu z období let 1900–1948. Prezentovaná sbírka nemá svým rozsahem v Česku obdoby. Kunsthistorický dohled nad publikací měli Lucie Vlčková a Petr Štembera, kurátoři sbírky plakátů a obrazů Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Bohuslav Rejzl, kurátor sbírek 20. století Muzea hlavního města Prahy, zde dokumentuje rozmanitost protagonistů na trhu obchodní reklamy v českých zemích. O velkorysé grafické pojetí knihy se postaral renomovaný grafický designér Marek Pistora, knihu vydává X Production ve spolupráci s MyX.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
sběratelstvíAutoři knihy
česká Daniel Trávníček
česká Lucie Vlčková
česká, 1975 Petr Štembera
česká, 1945 Bohuslav Rejzl
česká, 1981