Tradiční sloh netradičně tempo & emoce
Alice Seifertová
Jak učit slohu ve 2.-9. ročníku Náměty slohových prací Kolegyně a kolegové, pokusila jsem se podle svých mnohaletých zkušeností z vyučování českého jazyka, a samozřejmě i slohu na všech stupních škol, připravit pro vás několik námětů na zpracování slohu. Podle Vzdělávacího programu pro základní školy je sloh vyučován od 2. ročníku ZŠ, kde začíná vypravováním a popisem. Další slohové útvary jsou seřazeny podle vzdělávacího programu. U každého slohového útvaru je nejdříve uvedeno, co by měl obsahovat, a dále, jak by měl být v jednotlivých ročnících uskutečňován. Náměty jsem zpracovala podle vlastních zkušeností a podle prací, které mi laskavě někteří učitelé svěřili. Děkuji především učitelkám a učitelům na základní škole v Heyrovského ulici, v Havlíčkově ulici a Hornické ulici v Chomutově. Těm, kteří budou s touto příručkou pracovat, přeji úspěchy ve vyučování slohu, jež není bohužel na školách v oblibě, a jejich dětem radost z úspěšného tvůrčího úsilí.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.