Tři knihy typů tempo & emoce
Herbert Newton Casson
Začátkem 20. století vycházely v časopise Tištěné obchodní umění, vydávaném v Cambridge, ve státě Massachusetts, USA, články předního britského odborníka na zlepšování obchodních praktik a zapojování rozmanitých forem reklamy do obchodních procesů. Články vyvolaly celosvětový zájem, a proto byly později v mnoha zemích světa soustředěné do knižní podoby. Tři knihy typů, představují navrhy: 1. Pro lepší reklamu 2. Pro větší výkonnost 3. Pro lepší prodej Do češtiny přeložili Dr. Fr. Král a Josef Vorel. Kniha vyšla jako sv. II. edice Knihovna Merkur, redakcí kom. inž. Františka Munka; vytiskl Rudolf Šátek, 1927.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1936 | Jak nahoru |
1937 | Umění řídit práci |
1923 | Zásady obchodu |
1927 | Tři knihy typů |
1938 | Padesát rad prodavačům |