Tvorba vzdělávacího programu tempo & emoce
Michaela Prášilová
Zkonstruování vzdělávacího programu předpokládá zvládnutí řady odborných dovedností, zejména tzv. pedagogického projektování. V rámci své profesní přípravy se učitelé s nácvikem této dovednosti většinou nesetkali a nesetkávají. Učebnice by jim proto měla poskytnout všechny informace potřebné k sestavení vzdělávacího programu, a to v nanejvýš hutné, přehledné a praktické formě doplněné řadou příkladů a cvičných úkolů.... celý text
Tempo čtení (1x)
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
100 % | |
pomalé |
|
0 % |
Emoce z knihy (2x)
inspirace |
|
50 % | |
zvědavost |
|
50 % |
Štítky knihy
pedagogika školství vzdělávání, edukace učebnice vysokých škol, skripta
Autorovy další knížky
2006 | Tvorba vzdělávacího programu |
2018 | Didaktika předškolního vzdělávání |