Učitel a problémový žák tempo & emoce
Christiane Boucharlat , Marie-Thérese Auger
Autoři vycházejí nejen z vlastních výchovných zkušeností, ale předkládají zároveň syntézu zkušeností stovek vyučujících, u kterých prováděli průzkumy a vedli dialogy během četných stáží. Tyto průzkumy byly zaměřeny na metody práce se žáky považovanými za obtížně zvladatelné. Ve své publikaci zaznamenali a utřídili zkušenosti mnoha vyučujících, jejichž výchovný přístup k takovým žákům byl úspěšný, a názory odborných autorů zabývajících se způsoby jednání a výchovou. Cílem autorů knihy je osvětlit vyučujícím psychologické a sociální příčiny chování jednotlivců a skupin žáků ve škole a ukázat, že mnozí vyučující se setkávají se stejnými problémy a dokážou je překonávat. Podávají přehled metod, které si mohou vyučující osvojit pro lepší komunikaci s těžko zvladatelnými žáky. Kniha je psána velmi přehlednou formou a jako doplněk je uvedeno několik příkladů cvičení, které jsou součástí školení a seminářů, pořádaných autory knihy v rámci dalšího vzdělávání učitelů.... celý text
Literatura naučná Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2005 , PortálOriginální název:
Éleves difficiles, 2001
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.