Velká kniha o Parzivalovi tempo & emoce

Velká kniha o Parzivalovi
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/295094/mid_velka-kniha-o-parzivalovi-1Fp-295094.jpg 5 2 2

V první polovině výpravné knihy autor vypráví příběh o Parzivalovi podle Wolframa z Eschenbachu a doplňuje ho původními citacemi z originálních textů, četnými barevnými ilustracemi a faksimiliemi rukopisů o Parzivalovi. V interpretační části pak poukazuje na kulturně historické, psychologické, vzdělávací, politické a koncepční souvislosti. Autor představuje příběh o Parzivalovi jako idealizovaný vzor duchovního vývoje člověka a podává tento středověký příběh jako moderní cestu zasvěcení. Díky této interpretaci se pak mnohým čtenářům otevře smysl středověkého vyprávění a jeho aktuálnost pro dnešní dobu. Ve 3. části knihy vypráví autor příběh o Flore a Blancheflor a ukazuje, jak hluboce je toto vyprávění spjato s příběhy o Grálu a Parzivalovi. V další části se autor zabývá souvislostmi příběhů o grálu a o králi Artušovi a představuje čtenářům různé duchovní interpretace grálských legend, které jsou důležité pro celistvé porozumění grálských souvislostí. Závěr tvoří pojednání o rosekruciánském hnutí, kde je ukázáno, že příběh o Parzivalovi je důležitou součástí esoterické kulturní historie Evropy až po současnou dobu. Vzhledem k tomu, že autor pracuje více než 40 let s mládeží, obsahuje jeho převyprávění vše podstatné a je vhodné také pro učitele, vychovatele i rodiče k tomu, aby s příběhem mohli dále pracovat a předávat ho dále.... celý text

Literatura světová
Vydáno: , Wald Press
Originální název:

Das Grosse Parzivalbuch


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Štítky knihy

svatý grál Artuš Artušovské legendy

Autorovy další knížky

Ueli Seiler-Hug
německá, 1942
2016  100%Velká kniha o Parzivalovi
2010  87%Integrální nauka o hvězdách
2009  0%Barvy
2020  %Od meditace tepla k pedagogice tepla