Vím, kdo jsem já a kdo je můj klient tempo & emoce
Petr Pacher
nehodnoceno
Cílem publikace je uvědomění vlastní identity a rolí, do kterých identita vstupuje. Zároveň také uvědomění toho, co je váš produkt/služba (artikl) a kdo jsou vaši klienti, a to vše pro to, abyste jim dokázali efektivně a vhodně prodat. Publikace kombinuje teorii, příklady a tréninkové situace pro úspěšné zvládání v praxi.
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2016 | Průvodce sebepoznáním, aneb, Skrze sebe poznám Tebe |
2017 | Vývojová psychologie |
2016 | Vyjednávání a argumentace |
2016 | Selský rozum a řízení podniku |
2017 | Motivační deník: vystupte ze své bubliny! |