Začněte s obsahovým marketingem tempo & emoce
Josef Řezníček
Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů. Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu. Objevte recept úspěšného content marketingu a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníky, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí, nebo ne.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.