Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace zajímavosti

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/185910/bmid_public-relations-fundraising-a-lobb-EXN-185910.jpg 5 3 3

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.... celý text

Zajímavosti

Zatím zde není žádná zajímavost.

Autoři knihy

Marek Šedivý
česká, 1971
Olga Medlíková
česká, 1959