Životopis
Alena Hanzelková (1975) absolvovala School of Business and Economics, University of Jyväskylä, Finsko (PhD, Entrepreneurship, 2000 - 2004), Ekonomicko-správní fakultu MU v Brně (Ing., Obchodní podnikání, 1994 - 2000) a Nottingham Trent University na B.I.B.S., a.s. (MBA, Strategický management, od 2007). Absolvovala stáže v Německu (1995, 1996, 1997, InterCom Mainz), ve Velké Británii (1996-1997, Nottingham Trent University) a Finsku (1999 - 2000, University of Jyväskylä). Od roku 1998 pracovala v marketingu, mj. jako projektový manager německé marketingové agentury InterCom Praha (2000-2001) nebo jako account manager segmentu privátního bankovnictví a později jako vedoucí teamu podpory komunikace Raiffeisenbank, a.s. – Česká republika (2001 – 2004). Od roku 2004 je ředitelkou pro akademické záležitosti a koordinátorkou finského doktorského programu PhD na vysoké škole. Profesně se zaměřuje na strategické řízení, strategický marketing a strategické řízení SMEs. Publikovala, vyučovala nebo přednášela na konferencích například ve Finsku, Velké Británii, Rakousku, USA nebo Itálii. Je členkou Pracovní skupiny pro vzdělávání Britské Obchodní komory v Praze, Odborného výboru pro výzkum, vývoj a inovace AMSP ČR, Akademické a dozorčí rady BIBS – vysoké školy aj. (zdroj životopisu: http://www.pmkonference.cz/2012-prednasejici)
Alena Hanzelková knihy
2017 | Strategické řízení |
2013 | Business strategie |
2008 | Rodinné podnikání |
2014 | Business plán |
2013 | Personální strategie |
2009 | Strategický marketing |
2013 | Strategie nákupu |
2015 | IS/IT strategie krok za krokem |
2016 | Korporátní strategie |
Hanzelková je 0x v oblíbených.