Hana Jahodová životopis
česká, 1954
Životopis
Vystudovala VŠE v Praze, fakultu obchodní se specializací na zahraniční obchod. Na téže škole získala hodnost kandidáta ekonomických věd. Pracovala v různých manažerských a marketingových pozicích českých i nadnárodních firem. Od roku 2003 se věnuje přednáškové a pedagogické činnosti, nejprve na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a od roku 2005 na Škoda Auto Vysoké škole v Mladé Boleslavi. Je členkou Institutu managementu a marketingu ŠAVŠ, přednáší marketingovou komunikaci a marketing, a to jak v českém, tak i německém jazyce. Předmětem jejího odborného zájmu je též marketingový výzkum a mezinárodní marketing. Ve vědecké-výzkumné činnosti se zaměřuje na marketing automobilového průmyslu. Řadu let spolupracuje s firmami a institucemi v oblasti přednáškových a konzultačních aktivit. Publikuje v českých i zahraničních časopisech a odborných monografických sbornících, je spoluautorkou vysokoškolských skript. (zdroj životopisu: www.grada.cz)
Ocenění
Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.
Hana Jahodová - knihy
2010 | Moderní marketingová komunikace |
Žánry autora
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Štítky z knih
Jahodová je 0x v oblíbených.
Osobní web autora