Jana Girgašová životopis

česká

Životopis

Po vystudování Manažerské akademie v Jihlavě (obor Specialista pro obchodní a manažerskou činnost) působila ve společnosti Gumotex, a. s., Břeclav v letech 1995-6 jako asistentka vedoucího zahraničního obchodu. V roce 1997 nastoupila v internetové společnosti Česká vydavatelská pro internet, s. r. o., Jihlava jako asistentka obchodního oddělení a manažerka public relations. Od března 1998 pracovala pro firmu Česká obchodní pro internet, s. r. o. (později přejmenováno na Oxygen Solutions, s. r. o.) postupně na pozicích marketing asistent, project manager, public relations manager se specializací na oblast PR on the Net a vedoucí redakčního týmu serveru Autosalon.
Od roku 2001 působila v PR oddělení reklamní agentury T.T.V., z něhož byla v roce 2002 založena samostatná společnost T.T.V. Public Relations, s. r. o. V současné době pracuje jako account director agentury T.T.V. Public Relations.
Oboru výstavnictví se věnuje od roku 1997, kdy začala pracovat v oblasti internetového servisu pro veletrhy Autotec a Autosalon, pořádané společností Veletrhy Brno (dříve BVV). Později manažersky i výkonně zajišťovala řadu činností a aktivit spojených s propagací veletrhů a realizací doprovodných programů. V současné době se podílí na přípravě veletrhů Autotec 2004, MSV 2004, Stavební veletrhy 2004, komunikační strategie BVV a podobně.

Kromě těchto aktivit je od roku 2001 externí redaktorkou časopisu Lobby, kde se specializuje na oblast personalistiky, marketingových nástrojů, bytového družstevnictví a další oblasti.
(zdroj životopisu: www.grada.cz)

Ocenění

Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.

Žánry autora

Literatura naučná Ekonomie a obchod

Štítky z knih

Girgašová je 0x v oblíbených.