Životopis
Začínal s žurnalistikou a psaním cestopisů, později využil svou kreativitu a vrhnul se do světa reklamy a komunikace - píše o cestování, je novinář a kreativní copywriter, a tak se dostal do Paříže, kde nastoupil do Ogilvy právě jako copywriter (hovoří plynně francouzsky. Od roku 2001 byl součástí týmu Digital Advertising, který získal několik cen za reklamu pro IBM.
Nadále zdokonaloval své komunikační schopnosti v Paříži a Montrealu a pracoval pro hlavní agentury v oblasti videa, tisku, sociálních médií a reklamní identity.
V Kanadě byl hlavním copywriterem v KBS, dohlížel na významné mezinárodní společnosti - např. restaurace Subway, Ubisoft, Microsoft, MINI, L'Oréal Paris, Danone, Bombardier a BNP Paribas. Od návratu do Evropy pomohl vytvořit nové identity pro několik značek (NESCAFÉ), pracoval na spuštění online platformy pro OSN, vytvořil videozáznamy a blogové reportáže ze Světového ekonomického fóra pro Renault-Nissan a pomohl řídit nové strategie sociálních médií pro řetězec luxusních japonských hotelů.
Kromě toho, že přispívá do Rough Guides, také psal pro Time Out, Dorling Kidnersley a Times. Jako dvacátník a třicátník si povětšinou užíval v Paříži a Montrealu a teď sídlí ve Štrasburku, kde mu vyhovuje mezinárodní společnost a blízkost hor.
(zdroj životopisu: http://www.squidsnetwork.com)