Michael Gregorio

italská

Nové komentáře u knih Michael Gregorio

Vraždy ve stínu ďábla aneb Kritika zločinného rozumu Vraždy ve stínu ďábla aneb Kritika zločinného rozumu

Pokud vás baví číst o úzkoprsém zamindrákovaném chlapovi- kterému jde o to aby měl vše rychle hotovo, považuje za normální kohokoli zbít či mučit- protože má funkci.. pro kterého je důležité JAK se mluví a nezajímá ho obsah, který má jasno kdo je plebs a póvl na základě oblečení a bydliště.. pokud opravdu máte potřebu to číst- protože se ve vašem okolí žádný arogantní blbec nevyskytuje, pak vzhůru do čtení. Přínosné a to velmi - přestože se v mém okolí arogantní hlupáci vyskytují a tento pán je vymyšlený- bylo sledovat myšlenkové pochody .. to bylo dost zásadní. Je-li tato kniha obžalobou maloměstského pohledu na - cokoli, kritikou prušácké úzkoprsosti, pak dobré:o) To jsem v obsahu nevyčetla. Autor sice bez milosti ukazuje charakter/ bezcharakternost hlavního hrdiny ale to je tak všechno. Autor dal jasně najevo že arogantní soudce být odsouzen nemůže. A to ani veřejným míněním. Protože může jakékoli dokumenty kdykoli zničit, zfalšovat, nebrat na ně zřetel, vytvářet si domněnky na jejich základě kohokoli zabít a nikdo se to nedozví. NIKDY. Je možné ovlivňovat životy lidí- bez jejich souhlasu a vědomí, protože tak to ve státní správě chodí. I když to bylo v monarchii:o) Byrokrati zkrátka vždy vítězí. Což je smutné.... celý text
zapálenýčtenář

Tato kniha mne opravdu nadchla - úžasný historický rámec, inspirující filosofické myšlenky Immanuela Kanta a hluboká psychologie hlavní postavy a to vše zabaleno do velmi poutavého příběhu! Kniha prostě ke mně přišla v pravý čas, což se bohužel neděje příliš často.... celý text
čef