Nové komentáře u knih Oren Klaff
Prodejte to!
„Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny marketingových a prodejních školení, v knize jsem nenalezl nic, co bych už na nějakém školení neslyšel, dokonce i lépe. Pracoval jsem roky jako obchoďák a markeťák, takže mohu soudit. Dokonce poznávám celé bloky textu z právě zmíněných starších školení, takže dost možná autor jen postahoval texty z již existujících prací, doplnil o své glosy a moudré postřehy a dílo je na světě.
Ještě bych téma mohl doplnit vlastní úvahou: Buď to v sobě máte a jste ten typ, pak Vás podobné knihy příliš dál neposunou a nebo nejste, a v tom případě Vám podobné knihy nepomohou. Samozřejmě existují vzácné výjimky.“... celý text
— vlkodlaq
Prodejte to!
„Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový syrovější.
Jsou lidé, kteří jaksi přirozeně vyrostli ve vůdčí osobnosti a pak jejich pravý opak. Klaffova knížka je zřejmě určená té škále lidí, kteří nepatří ani k jednomu pólu, ale pohybují se někde mezi.
"Prodejte to" působí jako takový jednoduchý motivátor, jak posunout své prezentační dovednosti o kus dál. Vyplývá z toho ale i to, že aby takový krok člověk udělal musí zapracovat i na změně své osobnosti. Že člověk dokáže změnit svou osobnost, když o to usiluje, je vcelku jasné (pojednává o tom třeba "Vy jste placebo" od Joe Dispenzy). Klaff už ale nezmiňuje, že s nárůstem vlastností "alfa" jedinců často souvisí i úbytek sebereflexe. Pak už se tedy jen nabízí otázka, jestli taková změna je skutečně žádoucí.
První třetina knihy je vcelku zajímavá a inspirativní a díky tomu to stojí za přečtení. Zbytek popisovaných postupů není nic objevného a ani to není příliš čtivé.“... celý text
— Inika