Nové komentáře u knih Tom E. Lambert

Jak účinně ovlivňovat druhé Jak účinně ovlivňovat druhé

Konečně jedna z konkrétnějších knížek o osobním rozvoji, tentokrát pro budoucí manažery (i když každý z nás je vlastně manažerem, manažerem svého vlastního života). Autor popisuje jednoduché (např. SARAH, objektivní dotazování nebo tzv. ukotvení), ale přitom ne příliš obecné metody, jak ovlivňovat druhé, a tvrdí, že schopnost cokoliv prodat je důležitá i mimo byznys – lze prodat nápad na výlet, lze prodat sám sebe nějaké ženě atd. Poznamenal jsem si tyto body: - Dobré věci děláme pouze pro lidi, které máme rádi - Investice spojené s marketingem v posledních letech výrazně rostou (cena vlivu předčí cokoliv) - Rychlost rozhodování vždy hrála důležitou roli pro přežití a bude jí hrát i nadále, akorát už se nebude jednat o přežití v tradičním smyslu, ale ve smyslu přežití konkurence na trhu - Žádná ekonomická aktivita na světě se neobejde bez přesvědčování - Emoce zákazníka většinou převažují nad logikou... celý text
Kryptozvědavec

Tom E. Lambert knihy

1999  60%Jak účinně ovlivňovat druhé

Štítky z knih

Lambert je 0x v oblíbených.