Tom E. Lambert
Nové komentáře u knih Tom E. Lambert
Jak účinně ovlivňovat druhé
„Konečně jedna z konkrétnějších knížek o osobním rozvoji, tentokrát pro budoucí manažery (i když každý z nás je vlastně manažerem, manažerem svého vlastního života). Autor popisuje jednoduché (např. SARAH, objektivní dotazování nebo tzv. ukotvení), ale přitom ne příliš obecné metody, jak ovlivňovat druhé, a tvrdí, že schopnost cokoliv prodat je důležitá i mimo byznys – lze prodat nápad na výlet, lze prodat sám sebe nějaké ženě atd. Poznamenal jsem si tyto body:
- Dobré věci děláme pouze pro lidi, které máme rádi
- Investice spojené s marketingem v posledních letech výrazně rostou (cena vlivu předčí cokoliv)
- Rychlost rozhodování vždy hrála důležitou roli pro přežití a bude jí hrát i nadále, akorát už se nebude jednat o přežití v tradičním smyslu, ale ve smyslu přežití konkurence na trhu
- Žádná ekonomická aktivita na světě se neobejde bez přesvědčování
- Emoce zákazníka většinou převažují nad logikou“... celý text
— Kryptozvědavec