Jak účinně ovlivňovat druhé přehled
Tom E. Lambert
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/211126/jak-ucinne-ovlivnovat-druhe-UYl-211126.png
3
1
1
Kniha světově uznávaného konzultanta seznamuje s nejnovějšími poznatky o uplatňování vlivu a s jejich aplikací nejen v běžném životě, ale především v dnešním překotně se měnícím světě podnikání. Autor na praktických příkladech ukazuje, jak účinně přesvědčovat a ovlivňovat druhé a jak současně nepodlehnout jejich neetickým, manipulativním postupům. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1999 ,Originální název:
The power of influence, 1999
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak účinně ovlivňovat druhé. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak účinně ovlivňovat druhé v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 1x |
Konečně jedna z konkrétnějších knížek o osobním rozvoji, tentokrát pro budoucí manažery (i když každý z nás je vlastně manažerem, manažerem svého vlastního života). Autor popisuje jednoduché (např. SARAH, objektivní dotazování nebo tzv. ukotvení), ale přitom ne příliš obecné metody, jak ovlivňovat druhé, a tvrdí, že schopnost cokoliv prodat je důležitá i mimo byznys – lze prodat nápad na výlet, lze prodat sám sebe nějaké ženě atd. Poznamenal jsem si tyto body:
- Dobré věci děláme pouze pro lidi, které máme rádi
- Investice spojené s marketingem v posledních letech výrazně rostou (cena vlivu předčí cokoliv)
- Rychlost rozhodování vždy hrála důležitou roli pro přežití a bude jí hrát i nadále, akorát už se nebude jednat o přežití v tradičním smyslu, ale ve smyslu přežití konkurence na trhu
- Žádná ekonomická aktivita na světě se neobejde bez přesvědčování
- Emoce zákazníka většinou převažují nad logikou