Wolfgang Zielke
německá, 1923
Populární knihy
Nové komentáře u knih Wolfgang Zielke
Jak číst rychleji a lépe
„Zajímavá kniha, ale je to spíše pracovní knížka plná cvičení, takže potřebujete klid na soustředění nebo třeba měřič času. Některé rady jsou ryze praktické, a lze s nimi hned začít, bohužel na to největší zrychlení potřebujete denně cvičit čtení cca 15 minut. Na tom já jsem pohořel.“... celý text
— nevermore3
Jak racionálně studovat
„Klasická příručka, jejíž obsah přesně odpovídá názvu. Některé rady jsou odpovídající době a technické vyspělosti.“
— carbici
Ako si zlepšiť pamäť
„Alfa a omega dobré paměti je myslet důsledně a se zdůrazněním účelu.
Jak nakupovat bez papírku, jak si pamatovat jména, děláme mnoho věcí současně, jak na datumy a čísla... a6“... celý text
— peří
Jak číst rychleji a lépe
„Rozhodně zajímavý úvod do problematiky rychločtení. Mně ale víc sedí označení racionální čtení, tomu už ovšem knížka moc neodpovídá. Zaměřuje se převážně na techniku čtení, zrakové fixace, rozšiřování počtu znaků přečtených na jednu fixaci a podobně, zanedbává ale mnohem důležitější věc - soustředění. Není takový problém číst rychle, třeba i špatnou technikou. Daleko těžší ale je vnímat obsah textu, vytáhnout si z něj podstatné myšlenky, prostě vědět, co čteme. Jakkoliv rychlé čtení je k ničemu, je-li povrchní. To, myslím, nemůže nahradit kvalitní kurz racionálního čtení a důsledný trénink.“... celý text
— yank3e
Jak číst rychleji a lépe
„Zajímavá kniha o tom jak zlepšit svoje čtenářské schopnosti. Spoustu zajímavých postřehů a rad jak zlepšit nejen rychlost ale i efektivitu čtení. Pro skutečné výsledky je však třeba nejen knihu přečíst, ale také poctivě provádět přiložená cvičení na konci knihy.“... celý text
— Zdendin
Wolfgang Zielke - knihy
1989 | Ako si zlepšiť pamäť |
1988 | Jak číst rychleji a lépe |
1977 | Jak racionálně studovat |
Žánry autora
Literatura naučná O literatuře Psychologie a pedagogika Učebnice a slovníky
Štítky z knih
paměť, trénink paměti rychločtení studium a výuka
Zielke je 0x v oblíbených.