10 zlatých pravidel prodeje vydání
Ivan Bureš
4. vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje Ivan Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.... celý text
Vydání (4)
10 zlatých pravidel prodeje
2007, Management Press
ISBN: 978-80-7261-171-310 zlatých pravidel prodeje
1998, Management Press
ISBN: 80-85943-84-010 zlatých pravidel prodeje
1997, Management Press
ISBN: 80-85943-21-210 zlatých pravidel prodeje
1995, Management Press
ISBN: 80-85603-90-XŠtítky knihy
obchodování, prodej populárně-naučné publikace obchodní jednání psychologie prodeje naučná literatura