obchodní jednání

štítky

27 knih


Škola byznysu 2003, Robert T. Kiyosaki

Robert Kiyosaki je světově uznávaný učitel v oboru financí a jeho kniha je označována za "výchozí bod pro každého, kdo chce získat kontrolu nad svou finanční budoucností". Autor přisuzuje svůj úspěch síťovému marketingu.... více


Cesta k vítězství 2005, Jack Welch

Kniha Jacka Welche představuje čtivý, podrobný plán sestavený po jednotlivých krocích, který může použít každý, chce-li se stát opravdovým vítězem. Welch se nechal inspirovat svými posluchači a jejich touhou po přímém ve... více


Jak překonat nesouhlas 1998, William Ury

Každý z nás občas o něčem rozhoduje, snaží se vyřešit nějaký problém, chce získat co potřebuje .. Musí vyjednávat. co máte však dělat, když někdo nechce vyjednávat nebo vyjednává z pozice síly? jak nalézt společnou řeč, ... více




Dohoda jistá: Zásady úspěšného vyjednávání 1994, Roger Fisher

Bestseller amerických autorů seznamuje s metodami vyjednávání, jež umožňují efektivně prosazovat vlastní zájmy, řešit konfliktní situace a dosáhnout přijatelného výsledku i tam, kde klasické poziční vyjednávání není účin... více


Rétorika pro každého 2009, Jay Heinrichs

Rétorika znamená víc než velkolepé řečnictví, umí víc než „používat slova… k ovlivňování nebo přesvědčování“, jak ji popisuje Websterův výkladový slovník. Rétorika nás učí debatovat bez hněvu. A dává možnost najít zdroj ... více


Ziglar o prodeji 2006, Zig Ziglar

Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha ... více


10 zlatých pravidel prodeje 1995, Ivan Bureš

Jedná se o vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce, které je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonit... více


Do poslední pence 2007, Jan Kuklík

Kniha předního českého právního historika Jana Kuklíka pojednává o československo-britských majetkových a finančních jednáních od Mnichova až do 80. let. Všímá si zejména, jak byly politické vztahy mezi oběma státy ovliv... více


Byznys podle Jacka Welche 2008, Jack Welch

Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu. Tato kniha se snaží podávat objektivní pohled na obchodní praxi a myšlení některých podnikových velikánů. Co je odlišuje? V čem jsou dobří? Jak uvidíte, tyto l... více


Jednání začíná za hodinu 1994, Pierre Casse

Rychlokurs vyjednávání pro začátečníky i pokročilé. Kniha jednání začíná za hodinu! je založena na jediném předpokladu - máte před sebou důležité jednání a máte přesně šedesát minut na to, abyste si osvěžili či osvojili ... více


Okouzlení 2011, Guy Kawasaki

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, důle... více


Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 2011, James M. Heidema

Ďalšia zo série praktických príručiek pre profesionálnych predajcov a predajných tímov životného poistenia. Objasňuje proces predaja, pripravuje predajcov na námietky klientov, opisuje profesionálnu kariéru začínajúceho ... více


Zlatá pravidla obchodování 2000, David Robinson

Souhrn vědomostí, jak se při obchodování a obecně při jednání s lidmi chovat tak, abyste dosáhli svého. Nabídne vám zkušenosti a rady jak jednat při osobním styku, jak řídit a vést pracovní i obchodní schůzky, jaká pravi... více


Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více


Prodáno! 2005, Steve Martin

Jak přesvědčíte zákazníky, aby kupovali od vás. Prodej není jaderná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat. Zbavte se nepodstatn... více


Cesta k dohodě: Vyjednávání - hra života 2018, Vladimír Nálevka

Vyjednávání je důležitou součástí našeho pracovního i soukromého života. Kniha „Cesta k dohodě: Vyjednávání - hra života“ si klade za cíl usnadnit čtenářům cestu k dobré dohodě. Vyjednávání je hra, při níž nezáleží pouze... více


Prodávejte jako ti nejlepší! 2016, Miroslav Konopáč

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své... více


Příručka pro obchodníky 1944, Jaroslav Holman

Úvod napsal dr. ing. Alois Tyl. Přehled odborných složek Ústředního svazu obchodu pro Čechy a Moravu vypracoval Rudolf Jan Hospodka. více


Obchodní komunikace v angličtině 2008, Stuart Dean

Velmi praktická příručka pomůže manažerům, obchodníkům, asistentkám a všem, kteří při své práci či podnikání používají angličtinu, a chtějí komunikovat přesvědčivě, profesionálně a bez chyb. V knížce najdete mnoho vzorov... více


Bill Gates a Microsoft 1996, David Marshall

Obchodní postupy firmy Microsoft, způsoby konkurenčního boje, úspěšné nabízení neexistujících produktů, pracovní nasazení více