Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) přehled
Wolfgang Maderthaner
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1991 , Slovenské pedagogické nakladateľstvoOriginální název:
Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb, 1987
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)). Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 1x |
Štítky knihy
management podnikání marketing podnikatelé motivační knihy obchodování, prodej obchodní jednání smlouvy zákazníci