Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) přehled

Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))
https://www.databazeknih.cz/img/books/34_/345567/mid_manazer-zakaznika-navod-na-uspech-v-FTu-345567.jpg 4 1 1

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Slovenské pedagogické nakladateľstvo
Originální název:

Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb, 1987


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)). Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) v seznamech

v Přečtených1x
v Knihotéce3x
v Chystám se číst1x

Štítky knihy

management podnikání marketing podnikatelé motivační knihy obchodování, prodej obchodní jednání smlouvy zákazníci

Autorovy knížky

Wolfgang Maderthaner
rakouská, 1954
1991  80%Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))