Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) hodnocení
Wolfgang Maderthaner
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1991 , Slovenské pedagogické nakladateľstvoOriginální název:
Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb, 1987
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)): 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
management podnikání marketing podnikatelé motivační knihy obchodování, prodej obchodní jednání smlouvy zákazníciAutorovy knížky
1991 | Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) |