Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) hodnocení

Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))
https://www.databazeknih.cz/img/books/34_/345567/mid_manazer-zakaznika-navod-na-uspech-v-FTu-345567.jpg 4 1 1

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Slovenské pedagogické nakladateľstvo
Originální název:

Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb, 1987


více info...
5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)): 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

1991  80%Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))