Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) tempo & emoce
Wolfgang Maderthaner
https://www.databazeknih.cz/img/books/34_/345567/mid_manazer-zakaznika-navod-na-uspech-v-FTu-345567.jpg
4
1
1
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť problémy zákazníka a pomáhať mu pri realizácii jeho možností.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1991 , Slovenské pedagogické nakladateľstvoOriginální název:
Der KundenManager: Das Erfolgskonzept im Verdrängungswettbewerb, 1987
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
management podnikání marketing podnikatelé motivační knihy obchodování, prodej obchodní jednání smlouvy zákazníciAutorovy knížky
1991 | Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) |