Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století vydání
Michael Hammer
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , Management PressOriginální název:
Agenda
více info...
Vydání (2)
Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
2012, Management Press
ISBN: 978-80-7261-244-4Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
2002, Management Press
ISBN: 80-7261-074-0Autorovy další knížky
1995 | Reengineering - radikální proměna firmy |
2013 | Rychleji, levněji, lépe |
2002 | Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století |