Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století přehled
Michael Hammer
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , Management PressOriginální název:
Agenda
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
1995 | Reengineering - radikální proměna firmy |
2013 | Rychleji, levněji, lépe |
2002 | Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století |