Analýza obsahu mediálních sdělení vydání

Nehodnoceno
Analýza obsahu mediálních sdělení
https://www.databazeknih.cz/img/books/empty_bmid.jpg 0 0 0

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. ... celý text

Vydání (1)


Analýza obsahu mediálních sdělení
Analýza obsahu mediálních sdělení

papírová kniha 2005, Karolinum

ISBN: 80-24608-27-8

Štítky knihy

masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)

Autorovy další knížky

Irena Reifová
česká, 1971
2004  90%Slovník mediální komunikace
2011  80%Analýza obsahu mediálních sdělení
2003  100%HerStorky
2005  0%Analýza obsahu mediálních sdělení
2017  80%Temporalita (nových) médií