Analýza obsahu mediálních sdělení vydání
Irena Reifová
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. ... celý text
Vydání (1)
Analýza obsahu mediálních sdělení
2005, Karolinum
ISBN: 80-24608-27-8Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)
Autorovy další knížky
2004 | Slovník mediální komunikace |
2011 | Analýza obsahu mediálních sdělení |
2003 | HerStorky |
2005 | Analýza obsahu mediálních sdělení |
2017 | Temporalita (nových) médií |