Analýza obsahu mediálních sdělení přehled
Irena Reifová
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Analýza obsahu mediálních sdělení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Analýza obsahu mediálních sdělení v seznamech
v Přečtených | 1x |
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)
Autorovy další knížky
2004 | Slovník mediální komunikace |
2011 | Analýza obsahu mediálních sdělení |
2003 | HerStorky |
2005 | Analýza obsahu mediálních sdělení |
2017 | Temporalita (nových) médií |