Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? vydání
Klára Masařová
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.... celý text
Vydání (1)
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
2014, Key Publishing
ISBN: 978-80-7418-206-8Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) reklama a propagace