Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? přehled
Klára Masařová
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy knížky
2014 | Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? |