Bod zlomu vydání
Malcolm Gladwell
Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč v nějakém městě náhle klesne kriminalita? Jak se z nějakého výrobku nebo knihy stane módní hit? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové změny dívá optikou epidemií. Některé změny se šíří společností jako virus, pokud k tomu najdou vhodné prostředí a nositele. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2006 , DokořánOriginální název:
The tipping point, 2000
více info...
Vydání (6)
Bod zlomu
2015, BizBooks
ISBN: 978-80-265-0404-7Bod zlomu
2015, BizBooks
ISBN: 978-80-265-0409-2 , 978-80-265-0410-8 , 978-80-265-0411-5Bod zlomu
2008, Dokořán
ISBN: 978-80-7363-199-4Bod zlomu
2007, Dokořán
ISBN: 978-80-7363-165-9Bod zlomu
2006, Dokořán
ISBN: 80-7363-070-2Štítky knihy
sociologie marketing reklama a propagace sociologický výzkum
Autorovy další knížky
2007 | Bod zlomu |
2009 | Mimo řadu |
2015 | Mžik |
2014 | David a Goliáš |
2020 | Proč si nerozumíme |