Bod zlomu přehled
Malcolm Gladwell
Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč v nějakém městě náhle klesne kriminalita? Jak se z nějakého výrobku nebo knihy stane módní hit? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové změny dívá optikou epidemií. Některé změny se šíří společností jako virus, pokud k tomu najdou vhodné prostředí a nositele. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2006 , DokořánOriginální název:
The tipping point , 2000
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Bod zlomu. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (24)
![osman111 osman111](https://www.databazeknih.cz/img/users/15_/151038/m_151038-8Jh.jpg?v=1474809430)
![2 z 5 2 z 5](img/content/points/2.png)
Za mě zklamání. Prvotní nadšení po pár kapitolách vystřídala nuda ze stále se opakujicích myšlenek. Opakování je matka moudrosti, já vím, ale tohle uz bylo trochu moc.
![lazarus lazarus](https://www.databazeknih.cz/img/users/18_/18104/m_lazarus-65be263fc2f2c.png?v=1706960448)
![1 z 5 1 z 5](img/content/points/1.png)
Nebudu se raději moc rozepisovat, knížka mě zřejmě nesedla. Mraky teorií, přehršel fantastických experimentů a průzkumů s "překvapivě neuvěřitelnými" výsledky.
Na můj vkus až moc objevné plky jejichž význam je minimálně pochybný. Pokud bych pracoval v reklamním průmyslu pak bych možná autorovi teorie viděl v lepším světle. Pro mě šlo jen o prázdné kecy.
Objevného jsem tady neobjevil nic, objektivního už vůbec.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Bod zlomu v seznamech
v Právě čtených | 7x |
v Přečtených | 244x |
ve Čtenářské výzvě | 7x |
v Doporučených | 18x |
v Knihotéce | 94x |
v Chystám se číst | 230x |
v Chci si koupit | 59x |
v dalších seznamech | 6x |
Štítky knihy
sociologie marketing reklama a propagace sociologický výzkum
Autorovy další knížky
2007 | ![]() |
2009 | ![]() |
2015 | ![]() |
2014 | ![]() |
2020 | ![]() |
Velmi poučné čtení, doporučuji. :-)