Dějiny moderního podnikání vydání
Jana Geršlová
Kniha přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.... celý text
Ekonomie a obchod Historie
Vydáno: 2012 , Professional PublishingOriginální název:
Dějiny moderního podnikání, 2012
více info...
Vydání (1)
Dějiny moderního podnikání
2012, Professional Publishing
ISBN: 978-80-7431-080-5Autorovy další knížky
2012 | Dějiny moderního podnikání |
2002 | Teze k přednáškám předmětu Dějiny národního hospodářství |
2003 | Lexikon našich hospodářských dějin |
1999 | Zrození nové doby |
2021 | Vídeňské kavárny & spol. |