Dějiny moderního podnikání přehled
Jana Geršlová

Kniha přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.... celý text
Ekonomie a obchod Historie
Vydáno: 2012 , Professional PublishingOriginální název:
Dějiny moderního podnikání, 2012
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Dějiny moderního podnikání. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Dějiny moderního podnikání v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Doporučených | 1x |
v Mé knihovně | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Autorovy další knížky
2012 | ![]() |
2002 | ![]() |
2003 | ![]() |
2021 | ![]() |
1999 | ![]() |