Dítě, škola a matematika vydání
Milan Hejný , František Kuřina
Konstruktivistické přístupy k vyučování. Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu.... celý text
Vydání (3)
Dítě, škola a matematika
2015, Portál
ISBN: 978-80-262-0901-0Dítě, škola a matematika
2009, Portál
ISBN: 978-80-7367-397-0Dítě, škola a matematika
2001, Portál
ISBN: 80-7178-581-4