Dítě, škola a matematika vydání
Milan Hejný , František Kuřina
Konstruktivistické přístupy k vyučování. Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu.... celý text
Vydání dle jazyka (3)
![Dítě, škola a matematika Dítě, škola a matematika](https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/249033/dite-skola-a-matematika-Agj-249033.jpg?v=1454275204)
2015,
Portál
![Dítě, škola a matematika Dítě, škola a matematika](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281571/dite-skola-a-matematika-zKr-281571.jpg?v=1454269915)
2009,
Portál
![Dítě, škola a matematika Dítě, škola a matematika](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/281570/dite-skola-a-matematika-n7J-281570.png?v=1539168134)
Dítě, škola a matematika
2001,
Portál